איך אנחנו מתמכרות למסע, לא שמות לב וכך מעכבות את האיחוד

יש שלב במסע שבו הכאב כבר לא מרגיש אותו דבר. הוא כבר לא מייסר כמו בהתחלה, לא מטלטל באותה עוצמה, לא מופיע בתדירות גבוהה וגם לא מכריח אותנו להגיב. משהו בנו כבר מכיר את התנועה הפנימית הזו. אנחנו יודעות להתעורר עם המחשבות על השותף ויודעות גם לחיות בתוך הפער בין האמת הפנימית החזקה לבין המציאות שלא ….

שתף:

Facebook
Twitter
Pinterest