למה דווקא כשאנחנו הכי רוצות לשלוח לו הודעה, זה הרגע שהכי מפיל אותנו

יש רגעים שבהם אנחנו לא בתוך שיחה עם עצמנו, אלא בתוך מצב שמרגיש לנו כבלתי ניתן לשליטה. זה לא המקום שבו אנחנו עוצרות ושואלות את עצמנו מה נכון ומה כדאי לנו לעשות או מהן בכלל האפשרויות שנכונות לנו לפעולה. זהו רגע שבו משהו בתוכנו כבר התחיל את הפעולה עוד לפני

שתף:

Facebook
Twitter
Pinterest