למה אנחנו מרגישות את הרץ פחות, דווקא כשהחיבור עמוק יותר. בין חיבור מפעיל לחיבור מבסס

אחרי שנים ארוכות שבהן החיבור אל הרץ הורגש כל כך חזק, נוכח ובלתי ניתן להכחשה, אנחנו מתחילות להרגיש אותו פחות ופחות. אלו לא בהכרח פחות אהבה, ידיעה או אמת פנימית, אלא פחות רעש סביבו. פחות תחושת נוכחות שלו בתוך הגוף, פחות חלומות שמרגישים כמו מפגש,…

שתף:

Facebook
Twitter
Pinterest