איך זה שאנחנו נפרדות מהזהות, מתפקידים, מאנשים, ממקומות ומחומר, אבל לא מהרצון לאיחוד
בשלב מתקדם בהתעוררות הרוחנית, אנחנו כבר לא מצליחות לפרש את מה שקורה לנו דרך הכלים הישנים שהכרנו, גם אם אנחנו מנסות. משהו בתוכנו מתחיל להבין שהפירוק שאנחנו חוות בזהות הארצית ובפלחי מעגל החיים שלנו, לא מתרחש רק כדי להוביל אותנו למקום אחר…