למה נדמה לנו שהרץ לא סובל, ומה הוא באמת חווה
אחד המקומות הכואבים ביותר במסע הזה הוא לא רק עצם החוויה הרגשית שאנחנו עוברות, אלא התחושה שאנחנו נמצאות בבדידות ולבד בתוך מסע ששני אנשים חולקים אותו יחד. כלומר, גם כשאנחנו לא לבד בעולם, אנחנו מאוד לבד מולו. שנים רבות שאנחנו בתוך תהליך עמוק, מייסר ואינטנסיבי, כזה שמרגיש לנו לפעמים כמו קריסה פנימית או התעוררות שלא משאירה לנו אפשרות לחזור אחורה, בעוד הוא ממשיך את החיים שלו לכאורה כרגיל…
₪24
