למה נדמה לנו שהרץ לא סובל, ומה הוא באמת חווה
אחד הדברים המכאיבים ביותר במסע, הוא לא רק עצם החוויה הרגשית שאנחנו עוברות, אלא התחושה שאנחנו לבד בתוך מסע ששני אנשים חולקים יחד. כלומר, גם כשאנחנו לא לבד בעולם, אנחנו מאוד לבד מולו. שנים רבות שאנחנו בתוך תהליך עמוק, מייסר ואינטנסיבי, כזה שמרגיש לנו …
